Dannesboe, K. I., Kjær, B. & Bach, D. (2020).
Tid, tilpasning og konflikt: pædagogers møde med forældre. I A. Westerling, D. Bach, K. I. Dannesboe, T. Ellegaard, B. Kjær & N. Kryger (red.),
Parate børn: forestillinger og praksis i mødet mellem familie og daginstitution (s. 132-159). Frydenlund Academic.
Langager, S. (2019).
Billedkunst og handicap. I T. Christensen, A. B. Nielsen, D. Sloth Folting, L. Lockenwiz & L. Bech Nielsen (red.),
Kunstskolens 25 års jubilæum 1994-2019 (s. 8-14). Kunstskolen for voksne udviklingshæmmede.
Fristrup, T., Odgaard, C. K. & Madsen, I. B. (2019).
Et dis/ability perspektiv. I K. E. Petersen & J. Hedegaard Hansen (red.),
Inklusion og eksklusion: en grundbog (s. 163-178). Hans Reitzels Forlag.
Simovska, V., Lagermann, L. C., Abduljalil, H. S. Y., Mørck, L. L. & Kousholt, D. (2019).
Inside out: what we (don’t) talk about when we talk about research.
Qualitative Research,
19(2), 113-130.
https://doi.org/10.1177/1468794117749165
Fristrup, T. (2019).
Introduction. I T. Fristrup (red.),
Socially engaged practices in museums and archives (s. 5-16). Jamtli Forlag.