Nagbøl, S. P. (red.), Fristrup, T. (red.), Nissen, C. F., Shakoor, L. R., Steiness, C. & Vesterheim, L. (2020).
Oplevelsesanalyse: om vidensudvikling. Hans Reitzels Forlag.
Bach, D., Dannesboe, K. I., Ellegaard, T.
, Kjær, B., Kryger, N. & Westerling, A. (2020).
Parate børn i mødet mellem pædagoger og forældre. I A. Westerling, D. Bach, K. I. Dannesboe, T. Ellegaard, B. Kjær & N. Kryger (red.),
Parate børn: forestillinger og praksis i mødet mellem familie og daginstitution (s. 230-242). Frydenlund Academic.
Dannesboe, K. I., Kjær, B. & Bach, D. (2020).
Tid, tilpasning og konflikt: pædagogers møde med forældre. I A. Westerling, D. Bach, K. I. Dannesboe, T. Ellegaard, B. Kjær & N. Kryger (red.),
Parate børn: forestillinger og praksis i mødet mellem familie og daginstitution (s. 132-159). Frydenlund Academic.
Langager, S. (2019).
Billedkunst og handicap. I T. Christensen, A. B. Nielsen, D. Sloth Folting, L. Lockenwiz & L. Bech Nielsen (red.),
Kunstskolens 25 års jubilæum 1994-2019 (s. 8-14). Kunstskolen for voksne udviklingshæmmede.
Fristrup, T., Odgaard, C. K. & Madsen, I. B. (2019).
Et dis/ability perspektiv. I K. E. Petersen & J. Hedegaard Hansen (red.),
Inklusion og eksklusion: en grundbog (s. 163-178). Hans Reitzels Forlag.