Westerling, A.
, Bach, D., Dannesboe, K. I., Ellegaard, T.
& Kjær, B. (2020).
Familiepraksis og forældreperspektiver. I A. Westerling, D. Bach, K. I. Dannesboe, T. Ellegaard, B. Kjær & N. Kryger (red.),
Parate børn : forestillinger og praksis i mødet mellem familie og daginstitution (s. 160-184). Frydenlund Academic.
Bach, D., Dannesboe, K. I., Ellegaard, T.
, Kjær, B., Kryger, N. & Westerling, A. (2020).
Indledning. I A. Westerling, D. Bach, K. I. Dannesboe, T. Ellegaard, B. Kjær & N. Kryger (red.),
Parate børn : forestillinger og praksis i mødet mellem familie og daginstitution (s. 7-32). Frydenlund Academic.
https://www.frydenlund.dk/boeger/varebeskrivelse/5525
Nagbøl, S. P. (red.), Fristrup, T. (red.), Nissen, C. F., Shakoor, L. R., Steiness, C. & Vesterheim, L. (2020).
Oplevelsesanalyse: om vidensudvikling. Hans Reitzels Forlag.
Bach, D., Dannesboe, K. I., Ellegaard, T.
, Kjær, B., Kryger, N. & Westerling, A. (2020).
Parate børn i mødet mellem pædagoger og forældre. I A. Westerling, D. Bach, K. I. Dannesboe, T. Ellegaard, B. Kjær & N. Kryger (red.),
Parate børn: forestillinger og praksis i mødet mellem familie og daginstitution (s. 230-242). Frydenlund Academic.