Petersen, K. E. (2024).
Forord og indledning. I
Fritids- og ungdomspædagogik : En grundbog i fritids- og ungdomspædagogisk arbejde med større børn og unge (s. 12-26). Ungdomsringen.
Mørck, L. L., Petersen, S., Madsen, M. B. & Styrbæk Kensmark, C. (2024).
Hillerød-modellen: Brobygning, netværk og fællesskabelse arrangeret som (SSP-)samarbejde.
Nordiske Udkast,
Årgang 52(2), 1-29. Artikel årgang 52, nr. 2.
https://tidsskrift.dk/nu/article/view/152908/195446
Fristrup, T., Dreyer, I. & Guldbæk Holgersen, O. (2024).
Når WPR-og PIA-tilgangen kombineres. I T. Fristrup, P. Cort, A. Larson, R. Thomsen, R. Boelskifte Skovhus & J. E. Kristensen (red.),
Problemets politik: En forskningsbaseret antologi om Carol Bacchis poststrukturalistiske policy- og interviewanalyse i pædagogik og uddannelse (s. 92-111). DPU, Aarhus Universitet.
https://doi.org/10.7146/aul.509
Fristrup, T., Cort, P. S., Larson, A., Thomsen, R., Boelskifte Skovhus, R.
& Kristensen, J. E. (red.) (2024).
Problemets politik: En forskningsbaseret antologi om Carol Bacchis poststrukturalistiske policy- og interviewanalyse i pædagogik og uddannelse. DPU, Aarhus Universitet.
https://doi.org/10.7146/aul.509