Nørby, S. (2022).
Glemsel. I T. A. Sørensen, A. Gjedde & R. S. Rasmussen (red.),
Hjernen og hukommelse (s. 96-110). HjerneForum.
Lieberoth, A., Pedersen, M. K., Marin, A. C., Planke, T. & Sherson, J. (2014).
Getting humans to do quantum optimization: user acquisition, engagement and early results from the citizen cyberscience game Quantum Moves.
Human Computation,
1(2), 219-244.
https://doi.org/10.15346/hc.v1i2.11
Jensen, L. X., Christensen, I.-M. F., Stegeager, N., Stenalt, M. H.
, Nørgård, R. T. & Godsk, M. (2025).
GenAI og danske tidsskrifter: Muligheder, retningslinjer og etiske problemstillinger. Abstract fra Dansk Universitetspædagogisk Netværks Konference 2025, Kolding , Danmark.
Kratochvil, T., Lebedíková, M. Š., Vaculik, M., Prochazka, J.
& Lieberoth, A. (2025).
Gamified goal-setting: leaderboards effects differs across quantitative, qualitative, and perceived performance.
Learning and Individual Differences,
121, Artikel 102708.
https://doi.org/10.1016/j.lindif.2025.102708
Hasse, C. & Sten-Knudsen, N. (1993).
Gadens Museum. Billeder, Video- og Lydoptagelser (digital)
Schilhab, T. (2020).
Forord. I J. Bærenholdt & M. Hald (red.),
Udeskole i teori og praksis (s. 5-14). Dafolo.
Schilhab, T. (2020).
Forord. I
Pædagogik og hjernen: en introduktion til fagområdet pædagogisk neurovidenskab Hogrefe Verlag.
Hasse, C., Brok, L. S., Bjerg, H.
, Kamstrup, A. K., Polack, W. F. & Rosenbæk, P. (2013).
Forbløffende praksisser: et interventionslaboratorium. Institut for Uddannelse og Pædagogik (DPU), Aarhus Universitet.
http://projekter.au.dk/fileadmin/projekter/Brobygning/pub1tilhjemmesideEND.pdf