Kjær, B., Bach, D., Dannesboe, K. I. & Kryger, N. (2020).
Det ikke-parate barn: når risiko-, optimerings-, og diagnosetænkning mødes. In A. Westerling, D. Bach, K. I. Dannesboe, T. Ellegaard, B. Kjær & N. Kryger (Eds.),
Parate børn: forestillinger og praksis i mødet mellem familie og daginstitution (pp. 66-95). Frydenlund Academic.
Westerling, A.
, Bach, D., Dannesboe, K. I., Ellegaard, T.
& Kjær, B. (2020).
Familiepraksis og forældreperspektiver. In A. Westerling, D. Bach, K. I. Dannesboe, T. Ellegaard, B. Kjær & N. Kryger (Eds.),
Parate børn : forestillinger og praksis i mødet mellem familie og daginstitution (pp. 160-184). Frydenlund Academic.
Bach, D., Dannesboe, K. I., Ellegaard, T.
, Kjær, B., Kryger, N. & Westerling, A. (2020).
Indledning. In A. Westerling, D. Bach, K. I. Dannesboe, T. Ellegaard, B. Kjær & N. Kryger (Eds.),
Parate børn : forestillinger og praksis i mødet mellem familie og daginstitution (pp. 7-32). Frydenlund Academic.
https://www.frydenlund.dk/boeger/varebeskrivelse/5525
Nagbøl, S. P. (Ed.), Fristrup, T. (Ed.), Nissen, C. F., Shakoor, L. R., Steiness, C. & Vesterheim, L. (2020).
Oplevelsesanalyse: om vidensudvikling. Hans Reitzels Forlag.
Kjær, B., Bach, D., Dannesboe, K. I., Ellegaard, T.
, Kryger, N. & Westerling, A. (2020).
Parate børn: forestillinger og praksis i mødet mellem familie og daginstitution. Frydenlund Academic. Velfærd, professioner og hverdagsliv under forandring
Bach, D., Dannesboe, K. I., Ellegaard, T.
, Kjær, B., Kryger, N. & Westerling, A. (2020).
Parate børn i mødet mellem pædagoger og forældre. In A. Westerling, D. Bach, K. I. Dannesboe, T. Ellegaard, B. Kjær & N. Kryger (Eds.),
Parate børn: forestillinger og praksis i mødet mellem familie og daginstitution (pp. 230-242). Frydenlund Academic.