Gulløv, E., Coninck-Smith, N. D., Pedersen, S. H., Winther, I., Larsen, K., Nagbøl, S., Pedersen, S. H., Kirkeby, I. M., Gitz-Hohansen, T., Kampmann, J., De Jong, M., Gabrielsen, M., Saugstad, T., Martinsen, K., Sestoft, C., Augestad, P., Billenstein Schriver, N.
& Larsen, K. (Ed.) (2005).
Arkitektur krop og læring: En antologi om rum og artefakters betydning for handling og læring. (1. udgave, 1. oplag ed.) Hans Reitzels Forlag.
Kjær, B. & Skrydstrup, I. (2005).
Børn med særlige behov. In
Informationshåndbog om pædagogiske læreplaner i dagtilbud Styrelsen for Social Service og Ministeriet for Familie- og Forbrugeranliggender.
Olesen, J., Kjær, B., Herskind, M., Nygaard Jensen, M., Nørgaard, C. & Windfeldt, A. (Eds.) (2005).
Guldguiden: læring i dagtilbud. (1 ed.) Ministeriet for Familie- og Forbrugeranliggender.
https://www.minff.dk/fileadmin/template/minffdk/pdf/Konferencer/Guldguiden-ver2.pdf