Deuchar, R.
, Mørck, L. L., Matemba, Y., McLean, R. & Riaz, N. (2016).
‘It’s as if you’re not in the jail, as if you’re not a prisoner’: young male offenders' experiences of incarceration, prison chaplaincy and religious and spiritual journeys in Scotland and Denmark. The Howard Journal of Criminal Justice,
55(1-2), 131-150.
https://doi.org/10.1111/hojo.12160
Højholt, C.
& Kousholt, D. (2015).
Children participating and developing agency in and across various social practices: Paper presented at the Research seminar ’Child, families and communities', 2nd November 2015, Hosted by Research program Diversity, Culture, and Change, DPU, Aarhus University, Copenhagen.
Simovska, V., Ulla, P.
, Magne, J. & Broström, S. (2015).
Helhedsorienteret sundhedspædagogik og sundhedsfremme i dagtilbud og skole. In V. Simovska, U. Pedersen, J. Magne Jensen & S. Broström (Eds.),
Sundhedspædagogik og sundhedsfremme i dagtilbud og skole: praktisk guide til en helhedsorienteret indsats (1. ed., pp. 11-27). Dafolo.
Elkjær, L., Tybjerg, G., Stenberg Andersen, M., Sander Nielsen , T.
& Mørck, L. L. (2015).
Hiphopkulturen – et fællesskabende og frigørende mulighedsrum? Social Kritik:Tidsskrift for social analyse & debat,
27(142), 80-93.
Mørck, L. L., Johannsen, C., Kristensen, K. B., Andreasen, D. R. & Kjeldsen, C. C. (2015).
Lokale partnerskaber for udsatte unge: på tværs af produktionsskole, virksomheder og civilsamfund. (1. ed.) KULT - Konsortiet for forskning i Ungdomsliv, Læreprocesser og Transition, Institut for Uddannelse og Pædagogik (DPU), Aarhus Universitet.
https://doi.org/10.7146/aul.23.21