Vedersø, B., Andersen, H. L., Andreasen, M., Aslak, M., Bo Augustinus, I., Damsgaard, J.
, Jensen, T. W., Størup Lauridsen, P. & Meier Sørensen, B. (2024).
Medlemmer af ekspertgruppe: Her er de anbefalinger, vi ikke blev bedt om.
Altinget.dk.
https://www.altinget.dk/uddannelse/artikel/medlemmer-af-ekspertgruppe-her-er-de-anbefalinger-vi-ikke-blev-bedt-om
Elze, S., Petersen, C.
, Læssøe, J., Banzhaf, E.
, Jensen, A., Russel, D. J. & Anderson, S. D. (2024).
Meeting on the map: Innovative platform for stakeholder learning, dialogue and engagement with nature-based solutions (NbS). REGREEN Policy Brief 12/12. Zenodo.
https://doi.org/10.5281/zenodo.10732497
Christensen, S. N., Nielsen, J. A., Noesgaard, M. S., Elmholdt, K. T.
& Ratner, H. F. (2024).
Muligheder og barrierer for kunstig intelligens i den offentlige sektor: En socioteknisk analyse .
Samfundslederskab i Skandinavien,
39(4), 88-113.
https://rauli.cbs.dk/index.php/SiS/article/view/7325
Fristrup, T., Dreyer, I. & Guldbæk Holgersen, O. (2024).
Når WPR-og PIA-tilgangen kombineres. In T. Fristrup, P. Cort, A. Larson, R. Thomsen, R. Boelskifte Skovhus & J. E. Kristensen (Eds.),
Problemets politik: En forskningsbaseret antologi om Carol Bacchis poststrukturalistiske policy- og interviewanalyse i pædagogik og uddannelse (pp. 92-111). DPU, Aarhus Universitet.
https://doi.org/10.7146/aul.509
Andreasen, L. J., Einarsdottir, S., Eshaghbeigi-Hosseini, M., Hansen, J. D., Kettunen, J., Mathiesen, I. H., Rosvall, P.-Å., Ruusuvirta-Uuksulainen, O., Røise, P., Skovhus, R. B.
, Thomsen, R., Tryggvadottir, H. & Tybjerg, G. (2024).
NOS–HS - NordicCareerEd. Nordic workshop series: The future of career education in the Nordic countries and self-governing areas . Danish School of Education, Aarhus University.